Tänk ändå...

Tänk vad skönt att man vid ung ålder ( okej, relativ ung ålder ) känner att man har hunnit gjort allt man borde och lite till! Det är först nu i åldern av tjugotre som man faktiskt borde ägna energi åt saker man måste göra, för sin egen bäst möjliga framtid. Jag har lekt, jag har fått ta ansvar, jag har haft tusen vänner, jag fann en bästa vän, jag var alltid ute i vimlet, jag låg hemma och plugga, jag hittade min ungdomskärlek, jag hittade en mognare kärlek, jag flyttade hemifrån, jag flyttade tillbaka, jag festade tills jag stupa, jag blev aldrig bakfull ( vilket inte stämmer idag! ), jag blanda mina bästa år ömsom på landet, ömsom i hembyn... Och allting ledde till något så bra som hur jag känner mig idag. Riktig lycka.
Inte trodde jag att alla tårar, hopplöshet, glädje och skratt skulle bli så här bra för bara några månader sedan...
Jag har precis allting jag behöver för att vara lycklig och det känns så otroligt bra att få känna den känslan igen! Man borde vara otroligt tacksam. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man mår så otroligt dåligt när man läser det här. Och på mins om att livet kan släckas precis när som helst. Fördjävligt att det ska finnas svartsjuka människor som gör på detta sätt. Till alla svartsjuka och avundsjuka människor där ute så är det här ett perfekt exempel på att det inte ska anses normalt att vara svartsjuk/avundsjuk. Det är alltid ett sjukligt beteende och onormalt.

2012-01-31 @ 13:53:56
Postat av: Malin

Beklagar sorgen till alla berörda dock inte P.. fan tjejen hade hela livet framför sig.. Jag beklagar innerligt!



En Medmänniska som är undersköterska

2012-02-02 @ 16:17:47
URL: http://www.nattstad.se/Tjingeling197
Postat av: Martina

Aldrig ska jag sluta älska dig...

2012-03-14 @ 13:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0