Mys söndag

Medan jag sov över på jobbet igårkväll eftersom jag nu ändå jobbar hela dan har karln min där hemma lovat mig en extra mys söndag! Att äta gott och mysa i soffan är något vi har blivit experter på!
Nu känns det som om alla tvivel man byggt upp i skallen försvunnit när jag ser resultatet av en tydlig förbättring! Lyckost mig, hade inte orkat åka på en till nitlott. Tur i oturen att det blev något bra av alla rädslor och all velighet. Dom jag saknar mest just nu är min lilla familj därhemma, bestående av en massa på fyra ben och en apa på två, men dom är mina och vi kan inte vara utan varann! Nä, nog med snyft, om ett gäng timmar är jag återförenad med flocken... Önskar bara klockan kunde ticka på en aning fortare.
Mamma skrev till mig att hon försöker få med Loke ut i pulkabacken, då Loke enbart hade stirrat på mamma
och överlägset sagt att om hon också åker pulka ute i backen, blir det väldigt, väldigt pinsamt för honom.
Ha, ha, jag är nog benägen att hålla med honom! Max å andra sidan lär nog vara rätt låg idag då hans flickvän åker hem till Norrland igen efter två veckor här... Han får helt enkelt pimpel fiska med mig och pontus hela vintern till påsklovet kommer och dom kan ses igen :)
Just ja, en ny dator är införskaffad också, det kommer inte bli roligt att betala alla räkningar
inklusuve datahelvetet... men men, måsten är ju ändå måsten! Vad gör det om hundra år när allting kommer kring? Och, du är sten död. Och nej, det finns ingen himmel. Och tyvärr finns det inget "whisky surplande helvete heller".

Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0