Motivation noll!

Jag har ingen som helst lust att skriva. Just nu vill jag bara finnas till utan att värka och låta tiden flyta på.
Hur uttråkad kan man få vara egentligen? Att sitta här på jobbet känns bara som slöseri med tid, som om man skulle ha råd att göra annat???
Hade tänkt skriva in ett väldigt påhittigt rim som mitt hjärta skickade till mig igårmorse men det har jag råkat
radera. Pulver som jag är. Jävla synd det.
Nu ber jag till gudarna att jag kan få bli halvsjuk och få spendera tiden hemma med min morgonrock och mina sköna tofflor som jag fick alltihopa av mor i julklapp. Jag vill inte bli "skitont-värk-jobbigt sjuk", utan mer "skönt-feberfross-mys-sjuk", som jag och Tove nyss diskutera så fint. Den stackarn hör defenetivt till "skitont-värk-jobbigt sjuk" sorten då tanten har dunder ont i halsen. stackars liten!
Äsch, nu återgår jag till ingenting.


Kommentarer
Postat av: johanna

gå in på min blogg och läs om idioti!

2012-02-02 @ 12:14:35
URL: http://hillbergjohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0