Klappat och klart!

Nu är det gjort. Under min lediga dag igår bestämde jag mig för att endast svulla käk och gå igenom varenda avsnitt som finns kvar av "The Vampire diaries", riktigt muppit, jag vet, men den serien är faktiskt jäkligt underhållande!
Dessutom har jag äntligen beställt den bästa bardoms filmen någonsin! Nostalgi på hög nivå!
Nämligen Landet för länge sedan, den från 1988. Jag och P lär grina ner oss totalt.
Alla avsnitt av Bert boxen kunde jag inte heller låta bli, så nu vet jag vad min och hjärtast söndag kommer att bestå av! Tittade precis ner i min 70 kronors godis påse jag köpte igår, endast några karameller kvar på botten...
Kan aldrig vara bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0