Äntligen fredag!

Två timmar kvar på jobbdagen sen blir det äntligen helg! Alice ska åka hem från mamma idag så jag hinner tyvärr inte träffa henne innan jag slutar men jag hoppas hinna träffa på Max och hans nya brutta han har tagit med sig från självaste Norrland nu i helgen! Det får väl bli imorgon då Ps och mina planer ändå gick åt skogen då han glömt att han och hans släkt ska på något jippo på globen som alla fick i julklapp på lördag. Vi ses på kvällen iallafall, men inte tänker jag ruttna bort för det! Tror jag följer med Caroline på spa som sagt, även om man inte gör någon behandling kan jag och mamma spetsa nypressad morotsjuice eller något liknande medan Caroline blir mörbultad på massagebänken! Som om det inte räcker med alla hennes så kallade "massage stavar" därhemma... Ha. Idag blir det nog bara till att mysa i stugan, som alla andra kvällar.
Ett glas vin är jag dock värd och massa ost och kex. Sjukt gott! Tur att vi har lanthandeln precis bakom kröken!
Redan gått upp tre pannor enbart på grund av "sambo syndromet"... Karlar. nästan bara till besvär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0