2/1-2012?

År 2012, hur långt tid kommer det ta den här gången att lära sig hur man skriver hela dagens datum?
Förra året kändes det som om det tog halva 2011... Jag sitter på jobbet, uttrött och bara längtar till min lediga dag imorgon! Laxen, skagenröran och allt annat gott på min lunchtallrik muntrar dock upp mig en smula!
Jag hoppas alla jag känner ( tycker om, resten kan ta sig... ) hade en underbar nyårsafton!
Det hade iallafall jag  :)  Riktigt lyckad fest hos Linda och raketerna hann man med att se också! Det var inte dåligt. Jag fick precis ett till sweet sms av mitt hjärta och det piggar upp ännu mer i vad man kan tro är höstrusket ( trots att det borde snöa ) att han kan göra mig så lycklig igen. Dock utan fanskap!
Ska bli skönt när vi får ordning i huset ordentligt, förhoppningsvis hinns det med denna vecka om bara
vissa personer kan få arslet ur vagnen någon gång... Kommer att bli riktigt kul att få till det precis så som vi vill ha det. Först funderade vi på att måla om väggarna men jag tycker att det ser helt okej ut ( än så länge ) så det kan få vara för ett tag... Eftersom det nu är jag som bestämmer. Ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0