Jobbrast Nr 100.000.0001

Middagsrast. Smörgåsar med ost och en massa kakor. Man tager vad man haver, eller vad man hittar vill säga...
Helgen var urmysig. Fredag blev det inte till att göra mycket då jag jobbade sent, men lördagmorgonen var mysig då jag och Pontus kunde ligga och dra oss några timmar längre, för att sen dra iväg och plocka svamp! Efter Pontus varit på sin dagliga Donken runda naturligtvis... Den får tydligen inte missas! Ha.
Vi var ute i många långa timmar men inte blev det mycket till trattisar för det! Det beror ju naturligtvis på
att vi gick på måfå och inte där vi verkligen vet att det växer svamp, men det var härligt iallafall!
Mycke älgskit och en lerig sko ( givetvis min ) senare så var vi på väg hem igen.
På kvällen blev det filmmaraton till halv fyra på natten ( hur jag orka? ) och söndagen bestod av
tvätt, chocklad och chips i mängder och många mysstunder med mitt hjärta! Gud vad han kan få mig och skratta,
han är fan inte klok... Han fyller dessutom 25 hela år om en vecka och jag vet precis vad jag vill ge honom! Det som hugger i hjärtat är att det blir helt omöjligt att ge honom presenten på hans födelsedag...
Med räkningar på nästan trettontusen i månaden har det blivit rätt kärvt...Vad gör man?
Jag kan ju hoppas på ett mirakel till dess... Men det känns trist.

Tack snälla bror för att jag fick låna hem din ena dator då min är paj!
Guld värt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0