Ta mig utomlands

Jag längtar bort till varmare bredgrader. Har någon lust att ta mig dit?
Från det här tråkiga kontorsrummet ända in till solen och äventyr, mer än de mina katter kan ge mig?
Jag börjar tröttna något så fruktansvärt på Sverige just nu, allra värst kanske det ändå är i denna minut.
Jag kanske överdriver en aning men efter nyår vill jag verkligen åka bort någonstans. Italien eller
Thailand vore inte så fel...
I helgen var jag iallafall på markand med Pontus. Fem 60-tals cd skivor och lite annat smått och gott senare
så vann min fina en play boy kudde till mig efter att ha kastat en massa bollar. Gulliga du.
Vad jag nu ska med det märket till. Ha. Sen blev det en visit hos Caroline på hennes baksida med alkoholfri öl,
värst vad duktigt! Hur mysigt som helst. Håller tummarna för att Caroline blir vald till Apotek- reklamen hon
gjort en prov inspelning för innan helgen. Hon i rollen som tv kändis skulle inte passa bättre för någon annan!

Nu är rostbrödet och jobbpausen slut.
Jag ska fortsätta överdriva min jobbångest
( som egentligen känns helt okej ),
och drömma mig bort långt åt helvete...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0