Önska mig lycka till...

Nya löften, det ska bli helnyktert, försöka sluta röka ( även om jag är duktig i vardagarna ),
försöka fixa mitt förhållande, och se till den mognare sidan av mig själv.
Man ska inte fylla tjugotre i all evighet, klockan tickar.
Förut skulle aldrig en tanke på barn slå mig men senaste halvåret
har det berört min skalle nått så otroligt!
Kanske för att jag vet vem jag vill att pappan till mina barn ska vara...
Less på att ge upp hela tiden och lura mig själv till att det aldrig kommer att
bli en förändring... Den är ju redan igång, problemen har ju kommit upp till ytan.
Det är ju bara vi som kan förändra det vi vill ha förändrat.
Ibland har man inte bara redskapen till att veta hur man gör.
Det ska jag hitta och jag ska göra det fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0