Mackan, som heter Max som jag kallar "Mackan" som är ett smeknamn för Markus...

Min lillebror höll på att spy i söndags när jag berättade att jag bloggar. Hela dagen hade varit pest
för den hungriga tonåringen och han var inte lagom sparsam på suckar, stönar, flera högljudda ÅHHn
och onödiga kommentarer. Men mitt bloggande tyckte han minsann tog priset.
Det gjorde honom så galet skrattretande nöjd att han utsåg mig som sin nya hackkyckling efter stackars mamma
och inte fan fick man en lugn stund. Väl vid resturangen var man tydligen tjock också, och gaddarna lukta illa. Nä fy fan för hungriga ungdommar. En Calsone senare var han åter sig själv igen, det lilla monstret.
Alla har vi oss en djävul inuti, hondjävulen, det skrikande Omen barnet, 666 tonåringen och till slut fan själv! 
Vitto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0