Lunchrast 1.000.000.002

Förkyld som en tokdåre! Truten torka ihop inatt eftersom man inte kan ta hjälp av näsan vid inandningen!
Fy fan. Hopplöst... Men halsontet verkar vara borta så det får jag tacka gudarna för!
Nu har jag min lunchrast på jobbet. Blev en salig blandning av pannbiff, räkor och kex!
 Imorgon på min enda lediga dag ska jag se till att vila upp mig så att förkylningen släpper,
men det är ju lättare sagt än gjort... Man har ju trehundra andra saker som man måste hinna med...
Som att hitta en rolig födelsedagspresent till Caroline som fyller 40år på lördag! Den tokkärringen!
Hon vill knappt veta av att hon fyller och inte heller vill hon ha några överasskningar...
Tråkigt... Men klart hon ska firas så efter jobbet på lördag får jag och Tove pallra oss hem till henne för
att skråla "grodan boll sången". Vilken tur att jag fick ta ledigt på söndag!
Den dagen vill jag tillbringa med mitt hjärta.
Jag saknar honom redan. Var riktigt tungt att kliva ur sängen imorse när han var så gosig och varm!
Ute regna det som aldrig förr... Man kan ju förså vad som var mest frästande...
Efter jobbet måste jag till Täby, HUA, då jag är helt röd runt snoken efter alla snyterier...
Men som sagt, det är lite av ett måste, sen blir det hem och bli frisk!

Tror Pontus Linden kanske är lite grinig på mig...
Hmm, får gottgöra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0