Det va väl en vecka sen va?

Omotiverad att skriva. Nu blev jag halvt motiverad igen eftersom tiden på jobbet står still.
Man är fortfarande förkyld och jävlig men det verkar åtminstonde gå långsamt framåt :)
Idag är det torsdag och i tisdags fyllde min koldolme 25 år. Det skulle egentligen firas med
en överasskningsmiddag men det blev aldrig av då Kenta bjöd honom på hockeymatch
med AIK istället. Jävla  Kenta, men klart han måste få gå på den! Men han fick bra dåligt samvete när jag berättade
vad som var planerat bakom ryggen på honom så den middagen får vi ta en annan gång, om så bara för
att det är trevligt! Presenterna jag lyckades köpa till honom gick hem med bravur och han blev nöjd med
Silverkedjan, parfymen och det gigantiska "Oboy glaset" ( ett så praktiskt glas så det kan dessutom hällas annat innehåll i det än Oboy ;), ha! Silverkedjan tog jag dessutom en extra bra försäkring på som ska täcka alla typer av skador eller om han tappar bort det, vilket nog är toppen bra att ha med tanke på pontus som till och med skulle kunna tappa bort sitt eget huvud om det var avtagbart... I helgen är jag ledig och då blir det fredagsmys med fiske efter jobbet och på lördag blir det höstmarknad med min älskling, mamma och lillebror. Sen blir det lördags-godisköp kan jag tänka mig för
vi ska ta med Loke hem och han blir nog kvar över natten då mamma är bortbjuden på middag.
Det ska bli jätte mysigt! Jag antar att jag och Loke kommer att ta några vändor med kortspelet Dam,
( Pontus behöver jag inte nämna för han är den som jämt förlorar på kortspel som jag lär honom ), undra om det enbart kan vara en slump??? Så det ska bli roligt, beundrar verkligen Loke, sju år och så otroligt smart! Vilken sida av släkten kan det komma ifrån må tro?... Antagligen från syster hans!
Mmm. Idag efter jobbet ska jag träffa Tove en sväng, min gullegris! Sen hem till middagsdax och karln!

Idag fick jag veta att Denise fött SIN Leah, så glad för hennes skull att allt gick vägen.

LYCKA TILL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0