Varmt!

Håller på att svettas bort här på jobbet, trots svalare byxer påtagna hemifrån!
Synd att det vackra vädret inte ska hålla i sig, då jag är ledig i övermorgon ( fredag).
Sen blir det 4 dagars jobb till. Avskyr denna veckan. Men efter regn kommer solsken.
Blir nästan helnyktert nu fram till semestern den sjuttonde juli. Skönt att kunna fira semestern med Rose
och en nykterhetsperiod är nog precis vad jag behöver just nu för att känna lite harmoni i mig själv.
Inte för att jag druckit för mycket nu, tro mig, då har jag varit hundra resor värre!
Men det är lätt att "så fort solen tittar fram åker vinglasen fram".
Så därför blir det lugnare takter, får bättra på solbrännan istället.
Jobbet tar ju ändå upp all del av ens tid som det känns. Just nu har vi hur mycket som helst att göra
och det är ibland då man verkligen känner att man håller på att tappa huvudet. Tur att man har världens underbaraste arbetskollegor! Alltid så nära till skratt.

Jaha, Nya tag då, både med livet och med jobbet för nu är rasten slut.
Sen blir det hem till Pontus, mitt hjärta. Det här måste bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0