Allting har sin tid, livet har sin gång

Familjen. Tove Fällström, Denise Nordstrand, Alexandra Munoz Tigerschiöld, Martina Berggren, Adam sjöstrand, med flera, är dom alla helt underbara människor som jag har i mitt hjärta föralltid. Planterade förevigt på något vis. Några är aktuella, andra inte. Men alla har satt spår hos mig som gör att jag aldrig tycks sluta drömma om dom. Man blir alltid lika förundrad när man studerar andras vänförhållanden när man helt plötsligt kommer på att, jag har ju faktiskt dom bästa. Helt för mig själv. Det är ganska så otroligt.

Tove har idag ett förhållande med en ( enligt mig ) sjukt skön grabb och dom har firat sin ett års dag redan.
Dom är underbara båda två och förtjänar verkligen varandra!
 
Denise bor i en liten mysig stuga i Österskär och väntar sitt första barn! Vilken lycka!
Kan knappt vänta tills lilltjejen kommer, gissa vem som blir favorit Elpon då! Haha <3

Alex, eller Alexandra kanske, som det blivit på senare dar... Var en av mina bästa vänner i tio år.
Idag har vi växt ifrån varann men för inte så länge sen träffade jag henne på tåget hem.
Minnen väcktes till liv och hon berätta att hon hade haft en dröm om mig. Såsom jag haft så många
gånger om henne. Där måste det förflutna gjort sig ett avklamp. En fika är inplanerad tills vidare...

Martina, skogarnas egen vildvittra... Hon har varit tillsammans med min bror i många år nu och jag hoppas det
flyter på bra. Dessutom har dom ju prinsessan Juni att tänka på. Ha. Sist hade Martina tydligen fått sig en törn,
vilket inte var meningen. Hon måste hamnat mitt i en het skott linje och jag hoppas hon förstår det.
Jag saknar henne men det är inte mycket att göra. allting har sin tid och livet har sin gång.
Men jag kommer alltid minnas allt vi gått igenom, bland dom absolut bästa åren i mitt liv.

Adam. Hoppa i kanalen. Dricka öl på Kråkis. Förtroende, svek. Det var en vänskap jag aldrig förr varit med om.

 
Tove & Nisan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0