Tidsfördriv

Igårkväll satt jag och älsklingen på balkongen i våra nya utemöbler!
Vanliga gröna i plast med fyra stolar och ett runt bord så det var inget märkvärdigt men långt ifrån bättre än ingenting alls. Dessutom ser det helt nytt ut. Perfekt. Slipper vi stressa runt om det.
Vi invigde stolarna med att bänka arslet på dom, dricka folle och bara mysa.
En och annan majskolv fick jag i mig dessutom. Mums!
Nu längtar jag hem från jobbet till soffan, filmkväll och min lilla familj därhemma!
På lördag blir det antingen landet, basta, grilla och köra fyrhjuling, allt beroende på om Carolines
bil hittar sina däck igen... Eller så ska jag och Pontus börja dagen med mys inne i stan.
Får se vart det leder men det känns toppen! Fira Tove får vi göra på onsdag eller torsdag nästa vecka
då alla verkar vara lediga! Torsdag den veckan är dock min enda lediga dag :(
Suck.  SEMESTER NU TACK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0