Så var det jobb igen

Lördagkväll. Jobb. Trött även fast vi la oss elva igårkväll. Nu håller den där värsta jobbveckan på igen...
Lyckost Pontus som fått va ute på "dom sju haven" och fiskat med en massa jobbarkompisar sen kl nio imorse.
Pratade en snabbis med pappa innan jobbet idag och fråga om det är okej att jag tar med Ville till Gröna Lund
efter löning den här månaden. Vilket var helt okej. Hoppas mamma, Loke och kanske Max om han gått klart sin praktik då, hänger med. Och Pontus såklart. Snart är min rast slut och det blev Billys Pizza med extra ost till middag blandat med kalvfrikadeller, det ni! Mums. Låter antagligen helt stört... Men man tager vad man haver.
Jag undrar dessutom hur det går för Denise på sin internetdejt. Hon har inte svarat på mina meddelanden så man kan ju inte låta bli att bli lite orolig :S
Men jag får hoppas på att hon hör av sig så snart hon kan...
Tänk att hon är i 23je veckan! Tänk när hon äntligen kommer! Härligt!
Annars står det inte speciellt mycket på schemat. Vi ska vara hundvakt nästa vecka och min underbara Tovis fyller snart år. Lägenheten ska snart bli helrenoverad...
Man längtar till semestern... Eller rättare sagt, förbannat vad jag längtar till semestern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0