Ny vecka, nya mål

Måndag. Jag jobbar till tre sen är det äntligen en ledig dag imorgon!
Sitter och funderar på hur fort tider passerar. När man var liten, när man blev stor, när man
fick sin första "bästa vän", och när man till slut hittade kärleken.
Till slut sitter man här och har fan inte hunnit med...
Vart tog livet vägen? Är det kanske det som håller på nu medans jag skriver det här,
eller är det ödet? Blir det vad jag själv gör det till?
Jag blir helt snurrig. Därför vill jag aldrig mer tänka på det. Inte speciellt troligt.
En viss persona hörde av sig i helgen, jag trodde ärligt talat att det nog aldrig skulle ske.
Jag vet att han bytt nummer, men lät bli att ta det nya numret när jag hade chansen och raderade istället hans gamla... På något vis trodde jag väl att jag aldrig skulle kunna höra av mig igen om jag gjorde på det viset.
Som något symboliskt. Men nu har jag numret ändå och jag ångrar mig inte. Jag hoppas det kommer en dag
då han vill umgås med mig igen, för jag saknar dig min vän!

I livets korta lopp är inget värt att sörja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0