Mörka ringar under ögonen

Läs ovanstående text och den stämmer in kolosalt. Jag sitter på jobbet med fiskpinnar framför pannbenet
och har rast. Snart åker skallen rätt ner i maten. Jag är så trött! Vad är det som händer med mig?
Iförsig så var jag sjuk hela förra veckan och förkylningen med hostan verkar vilja sega kvar...
Kanske är det lite vårdepp i luften, vem vet? Jag vet bara att jag behöver få vara ledig.
Uttråkad som ett as av vardagen. Tack och lov blec helgen kanon trevlig och spenderades med grill och tusentals skratt hemma hon Caroline! Tack för sällskapet! Helgen som kommer tänker jag spendera med mitt hjärtat,
antagligen inne i stan så jag hoppas att solen tittar fram igen tilldess. Det blir inge Gröna Lund då det är löningshelg och köerna kommer att vara enorma! Smart tänkt av kära Tove som fyller år idag.
Tusen stjärnor till henne, mitt hjärtegull!

Ja fan, JÄSP. Jag som ville förbi mamma efter jobbet och mysa med Alice som ska vara där till imorgon.
Älsklingsskrutt! Men jag är så totalslut att vi får se om jag orkar det, annars kanske jag hinner med en
mysstund med henne imorgon. Japp, så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0