Host, host!

Hemma. Sjuk. Hostar så hela bröstkorgen svajar. Olidlig jävla smärta. Om nätterna får man inte sova heller. Stackars Pontus som måste lyssna på eländet. Idag är det onsdag men jag hoppas verkligen att jag blir frisk till helgen.
På lördag blir det grillning på Carolines baksida, så då hoppas vi på vackert väder!
Sist jag var hos Caroline, allså för ungefär sisådär en vecka sen klippte hon av mig allt mitt hår.
Dom blonda slingorna blev bra men att håret är så här kort kommer jag aldrig att vänja mig vid.
Men som sagt, håret växer ut igen och det var nödvändigt. Slitnare hår fick man leta efter...
By the way, så fyller Tove år på tisdag. Så nästa helg blir det att bjuda tanten på Gröna lund.
Karlarna får också följa med naturligtvis. Åka massa karusell! Alla utom Dennis som tydligen inte får
åka allt på grund av sina 1,97cm. Haha. Långskonk där! Det ska bli hur kul som helst.
Hoppas även där på drömväder! Inte som igår när det spöregna och tlll och med haglade såpass att billarmen
på parkeringen här utanför gick igång!

Nä, nu är jag tok less på att ligga här och vänta på att bli frisk, dag ut och dag in...
Men noll energi till något annat heller. Man är väl ett lik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0