Helgen som var

Helgen gick lagom fort trots att jag jobbade sent i fredagskväll.
Mycket skratt, misslyckade öden för vissa, påhälsning från min lillebrors far,
( och då menar jag inte han som är i himlen, givetvis )... och framförallt
ANGRY BIRDS. Hela jävla söndagen i princip, förutom storhandlingen på Willys,
ägna Pontus åt det där jävla skitspelet på hans mobil. Ha.
Att skjuta olika fågelsorter som alla låter precis som skator på gröna grisar
som är gömda under olika stockar och hinder låter väl vettigt?
Mmm. Jaja, söndagen blev mysig iallafall och det är skönt att vi storhandlade.
Det blev verkligen mycket svulla igår! Chips, kyckling och chocklad i mängder! Min mage är fortfarande som en spärrballong!
På onsdag efter jobbet blir det att fira Tovis i efterskott, hmm... Undra vad jag ska hitta på till henne...
Får bli något roligt den här gången känns det som, då vi alltid verkar ha lite som ett "tema" när det gäller våra födelsedags presenter till varann. Oftast har temat gått ut på syftet "personligt". Och på torsdag ska jag och min älskling antagligen in till stan. MYS. I helgen blir det bara en massa jobb men jag hoppas att jag får ledigt på söndagkväll som jag ansökt om. Man vet ju aldrig...

En tanke skänks också till världens gulligaste hårboll just nu,
mammas lilla kattunge, Prinsen ( Loke valde namnet )...
Så nu har Prinsessan äntligen en prins som sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0