What a wonderful world!... Om man hade haft semester.

Midsommar blev mysig med ekbacken, god grillmat, familj och Pontus vänner, som faktiskt verkar helt okej. Ha.
Men det blev en tidig hemgång och därför slapp man vara bakis på lördagen, vilket var skönt!
Vi skulle nämligen vara på kalas hos mamma och fira Loke klockan två så det var ju rena rama turen att
min karl ville komma hem då. Mmm, som sagt, hans kväll blev lite längre än min men han somnade nog tidigare. Haha.
Hoppas att alla andra fick en kanon midsommar! Lördagen fortsatte med onyttig mat och ett gäng nerladdade skräckfilmer från datorn! Samma vända blev det på söndagen, mot lite Ica handling. Så spännande var det!
Nu är det tisdag och jag jobbar dag. Jag hade så gärna velat tillbringa dagen på stranden som mor min... Jag och Denise tänkte ta en tripp till Täby efter jobbet, man hittar väl alltid nått! Tre veckor kvar till min semester börjar nu!
Kan knappt vänta längre!

Tack till mitt hjärta som kom med överasskningen
tio stora underbara rosor igårkväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0