LÖRDAG!

Nu ska äntligen lägenheten bli renoverad snart och vart vi ska bo i två veckor under tiden blir spännande att se.
Helst hade man ju bott i Svinninge hos Pontus syster men det blir näst intill omöjligt för mig att ta mig till jobbet
då... Dessutom planeras fortfarande utomlandsplanerna med familjen och vi har kollat upp om Pontus
kan få följa med, mot att han betalar för resan själv såklart. Max och Loke gillar Pontus, speciellt Max och jag älskar honom ännu mer så jag hoppas det löser sig! Mamma verkar skeptisk och verkar vilja att bara "familjen"
ska åka, vad hon inte verkar förstå är att jag är vuxen och att Pontus tillhör familjen. Men tack för det!
Hon som egentligen tänkte ta med sig psykfallet Krister... Som om han skulle höra till familjen.
Ja ibland undrar jag hur den där kvinnan tänker... Men iallafall. Idag skulle hon och Loke ta en buss ut till
brorsan på landet. Hoppas dom har det gött!
Just nu sitter jag och trycker i mig min lunch och världens godaste efterrätt på jobbet! Hur smarrigt som helst!
Glass med en topping av sirap, banan, grädde i en enda stor smet av kolasås! Yammi!
Efter jobbet blir det antagligen till att träffa Tove och Dennis, beror på om jag kan hålla ögonen öppna.
Tre timmars sömn inatt på den här hettan utomhus lär ju ta ut sin rätt. Dessutom måste jag hinna med att
hitta en födelsedagspresent till min Tovis. Hmm...
Hjälp mig någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0