Katastrofalt jävla god efterrätt...

... På jobbet idag. tre timmar kvar på jobbet sen är det äntligen hemgång!
Jag får stressa hem för att byta om lite snabbt då jag och Pontus måste pallra
oss över till mamma och fira Max med tårta i efterskott. dessutom kommer mormor att
vara där för att vi ska hinna träffas innan hon åker hem på lördag.
Undra om jag ens kommer hinna att handla? Kylskåpet ekar tomt hemma ( förutom frysen och
skafferiet som är proppfyllt med chips ). Hmm... Stress stress och mera stress.
Tove hörde av sig om midsommar alldeles snyss. Hon undra om vi ville med upp till Rimbo
på nått jätte partaj och sedan sova över i tält. Lät ju väldigt frestande men jag jobbar ju
dag på fredag så det kommer att bli försent i planeringen, tyvärr!
Jag antar att vi grillar hos mor och drar vidare till Pontus liga av klåparpolare senare på kvällen!

Nä va fan! Bråttom bråttom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0