Jobbsöndag

Jobbsöndag idag. Klockan närmar sig 10:00 och jag slutar inte förns 15:30. Livet leker med andra ord.
Hade varit skönt att ligga kvar under täcket med min älskling imorse men nej då, det var bara att pallra
sig upp halv sex och se glad ut ( mer lik- aktig )...
I fredags var jag ledig och lillebror flyttade hem igen! Vilken toppen dag!
Han fick en dator av mamma i efterskott och en annan fick betala hans bussbiljett hit från Norrland åter igen.
Fan för alla avgifter som inte ens jag ska behöva stå för! Dom äter upp semsterkassan...
Ja ja... Det blev en liten stund på Akterbaren ( har inte varit där på säkert 8 månader ) och det blev en tidig hemgång med mitt hjärta som skulle upp och fiska klockan 08:00 dagen därpå. Själv jobbarde jag kväll igår och dag idag så därför var det skönt att Pontus inte kom hem så sent igårkväll. Men snarka det kan han!
Tycker han varit extremt civiliserad som bara druckit alkoholfritt nu i ett gäng veckor! Prisa Gudarna!  :P
Idag kommer Dennis hem, Toves karl, undra på att hon kommer att bli glad! Som hon saknat honom!
Jag förstår henne precis. Nisan och jag svulla på jobbet igår som två grisar! Stanna till på ICA innan jobbet
igår och handla oss äckliga på gottilott! Men det var vi värda!
Om tre månader kommer en liten ängel till världen, nämligen lilla Leah.
Hon sparkar så hela denises mage hoppar jämfota!  Sötnos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0