Glatt humör!

Ha, detta blev inte så tokigt ändå. Jag skulle slutat jobba nu halv fyra men jag jobbar till kvart i tio ikväll istället.
Jobbigt kan man ju tycka med eftersom jag i gengäld får vara ledig på fredagkväll istället för att jobba så känns det ju toppen! Vem vill jobba fredagkväll när man är ledig hela helgen??? Så helt plötsligt har jag fixat till mig en tredagars ledighet! Det enda ledsamma med det hela är att jag och min darling skulle åkt och badat efter jobbet!
Nu blir det ingenting av med det... Men vi hade lite myskväll igår, somna dock redan runt tio!
Vi var helt slut, iallafall jag! På fredag blir det öl i solen med Caroline och antagligen bad med älsklingen, lördag blir det stan ( får hoppas att vi kommer iväg denna gången! ) och även där hoppas jag på bad under kvällen.
det jäkligaste är att jag har fått stora svullnader på hela benen! Mmm, jävla myggsvin!
Varför ska just jag vara tok allergisk mot dom små vampyrjävlarna?!
Suck. Det ser ut som rena böldpesten och svullnaden ger sig aldrig. Inte ens kortisonkräm verkar hjälpa...
Lagom sexigt... Ja ja, tur att man redan är bundis med hjärtat då! Ha...
Köpen från Täby centrum igår har jag enbart Denise att tacka ( eller gråta över, haha ) för.
Hon trillskades med att jag borde använda mer färggranna kläder ( vilket jag väl ändå gör??? )
så det blev en par jävligt rutiga shorts i både rött, rosa och helvetes alla färger, en rosa-vit strandkjol
och en klänning ( där fick jag ändå som jag ville ) i rosa med skärning. Nisan ville att jag skulle välja en likadan
av samma sort men med tretusen mönster likt både traktorer och papegojor ( en liten överdrift kanske ), men ändå, där var jag tvungen att säga stopp!
Åter till jobbet. nio timmar avverkade, sex stycken kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0