Friday

Till att börja dagen med vill jag gratta världens bästa lillebror ( bland tre till ) på hans sjutton års dag som inföll den sjunde juni! Grattis Mackan <3
Sist men inte minst Jeppan som fyllt två år, också han den sjunde juni! <3
Stora killen och lik pappa upp i dagen!
Besvikelsen är väl att jag inte kan få ta del av Jespers födelsedag då jag hade väntat mig det.
Jag trodde kalaset var på lördag för att min snurriga mamma har tjatat om det hela veckan men
sen fick jag ju veta att det blir på söndag. Typiskt...
Efter jobbet idag ( fredag ) blir det till att åka till stranden med Nisan och min älskling.
Picknicka och hoppas på att man inte är en alltför stor badkruka!
Kan skylla på att vattnet där är jävligt kallt om inte annat...
Dessutom skulle nog mamma och Loke göra sällskap med oss. Mys!
Och imorgon ska jag och Pontus in till stan på dagen för att sen avsluta dagen med Tove, bara hon och jag.
Ska bli urmysigt! Äntligen får jag ge henne hennes present också! Dessutom kommer mormor till Sverige imorgon. Det är mycket nu!...
Vad det gäller Spanien resan är den bokad till tredje augusti, Halleluja!
Otroligt fint hotell precis vid vattnet, all inclusive med spa osv, dessutom ingår alla måltider för sju dagar!
Dom enda pengarna man behöver ha med sig är de man lägger ut på skit åt sig själv.
Ska bli gudomligt! Igår ringde mamma halv nio och hade cycklat runt hela Norrgårdsvägen, tydligen var Loke borta, så jag och Pontus störtade ut och gick egenom varenda unge på varenda gård till han till slut hade kommit hem igen. Jäkla unge, man blir ju sjuk av oro!

Jobbet kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0