Pontus Linden

Världens roligaste grabb. Tror jag aldrig haft så kul åt någon någonsin.
Hur klok som helst ( även om jag aldrig skulle säga det till honom ), och hur
älskvärd som helst! Men för det krävs det att man känner honom, naturligtvis.
Annars kan han lätt gå för vilken "social pedagogisk pajas" som helst.
Visst har han irriterande sidor så som allt hans tjat om principer och moral
hit och dit, men det handlar nog mest om att vi ser på vissa saker väldigt olika.
Huvudsaken är att han är min och att jag älskar honom.
Finns ingen jag hellre spenderar min tid med, min kärlek med, mig själv med,
än med honom. Äntligen är alla hinder ur vägen och jag litar på att han fixar det här.
För vår skull. För att han har viljan, och för att jag älskar honom gränslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0