Planer

Jobbkväll. Trött. Semesterlängtan. vill vara ledig. TRÖTT.
Ja så ser det ungefär ut just nu, men som alltid måste man hålla ställningarna,
det är ju faktiskt bara en veckas jobb kvar nu. Men det kryper under huden av längtan.
Jag hoppas att veckan går snabbt. På tisdag måste jag och mamma åka till Täby och
ordna med våra pass och på kvällen är vi bjudna på middag hos Pontus underbara mor
Britt- Marie, den stålkvinnan! På fredag prick klockan tre går jag från jobbet och behöver inte komma
tillbaka på en hel månad, halleluja!
Semestern startar med en visit hos farmor och Christer över helgen. Det ska bli så mysigt!
Pontus ska självklart med och det ska bli roligt att få presentera honom som min sambo!
Mysiga grillkvällar, fiske och bad står på kartan. Längtar!

Det bästa av allt är att få träffa farmor igen, hon är verkligen en ängel!
Kanske en lite mer virrig ängel än förut, men ändå en skänk från ovan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0