Vinylen i bakgrunden

Lördagkväll. Jobb. Trist. Ville vara kvar på landet. Skit. Känns bra ändå. Ha.
Det blev till att åka ut till D igårkväll iallafall. Myskväll på högsta nivå!
Vi slog upp ögonen hyfsat tidigt idag och karln laga bacon och ägg till frukost, mycket uppskattat kan
jag säga! Sedan drog vi med bror, Elin och ungarna ut på en skogspromenad.
Vovven Gösta var självklart med, bada i varenda pöl och stank dy när vi kom hem igen. Usch.
Jag ville verkligen inte åka hem men så blev det ändå då jag jobbar sen 14:00 idag.
Tur att bussen går direkt till jobbet så man sparar lite tid.
Hela släkten skulle dessutom på smörgåstårta hos far min då Ville fyllt 15 år i veckan.
Det missa jag naturligtvis också... D, den jäkeln är hemma och fixar julskinka! Gud vad gott!
Önskar jag vore där jag med. Super mys! Till och med julgardiner och adventljusstakar har han satt upp.
Imponerande! Det har iallafall blivit bestämt, på D begäran att vi inte träffar andra sålänge vi ses,
vilket låter vettigt. Nästa helg ska vi grilla. Ha. Jo tack, inte det vanligaste i december månad kanske men
men. Det är ju tok gott! Haha, kom att tänka på en kommentar jag fick på förra inlägget och blev väldigt full i skratt, häxa nr 1 skyddar häxa nr 2 osv. Som om det är svårt att lista ut vem det kan vara?
Gulligt att dom två mest pantade brudar man känner håller ihop iallafall, tillsammans kanske IQ- nivån når
upp till 4 iallafall? Tänkte om dom har två hjärnceller var... Men det går ju ändå åt skogen då dom galopperar åt olika håll... Ha ja, inte imponerande.
I Januari påbörjas undersköterske utbildningen som det ser ut, jäkla bra att få det via jobbet
och slippa extra jobb. Här valliderar man bort sånt man redan kan och läser endast dom kurser man behöver komplettera. Väldigt bra!

<3 två år utan dig Micke, du är saknad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0