Tidig Lördagmorgon

06:52, nu har jag varit på jobbet en halvtimme redan. Känns rätt okej iallafall.
Om 17 timmar och 8 minuter tar dessutom år 2011 slut och år 2012 kommer med
sin framfart! Ska man tro indianjävlarna går jorden nog alldeles säkerligen under inatt...
Förhoppninggsvis känner man inte av det. Ikväll blir det födelsedagsfest och nyårsfirande med smörgåstårta och skumpa hemma hos Linda! Jag, Pontus, Caroline och Jocke med många fler är bjudna så det kommer nog bli kul,
om man orkar hålla ögonen öppna fram till tolvslaget. Tack och lov kan vi sova över hos mamma då vi
antagligen inte kommer att få en taxi hem till stugan. Det är skönt att man fått ledigt imorgon iallafall.
Funderar på vilken tid jag ska terra hjärtat så att han inte glömmer att han måste hem till min mor
och hämta mina kläder någon gång under dan, annars får det bli palter till nyår också.

Nä, Gott nytt år alla man känner och tycker om, speciellt familjen! <3
Som ser ut ungefär så här:

Mamma    Pappa    Tobias    Jocke     El Stino    Farmor   Mormor
Loke        Maria      Martina  Elin        Kvarten   Krister
Max         Ville       Juni        Alice                                                     <3
                                         Jeppan


Kommentarer
Postat av: Martina

Älskar dig... Det gör så jävla ont att leva utan dig gumman. Hoppas innerligt att vi någon gång, någonstans ses igen. Puss min ängel

2013-05-07 @ 01:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0