Onsdagen innan 2012, spännande.

Jobb. Bättre med förkylningen, trots flytt av förrådet igår. Tack Pontus och dennis!
Det gick väldigt snabbt och smidigt med hjälp av dom, guld värt.
Väl hemma stonka jag och P in allt i boden och nu är det smäll fullt där.
Ska bli skönt när P syster hämtat sina saker så man kan få det riktigt fint i huset.
Jag tycker faktiskt om det mer och mer för varje dag som går och en skön nyhet är att
P lagade tvättmaskinen igår så nu kan vi röja som fan!
Imorgon ( torsdag ) är jag ledig och jag borde tok vila upp mig inför nyårsafton men känner jag
mig själv kommer jag inte kunna låta bli att tok hetsa och städa hela huset ( se omorganisera allt som Pontus
organiserat, ha ). Så antagligen lyckas jag inte bli frisk till nyår, spelar ingen större roll, jag jobbar ju ändå
så frisk hade man väl inte hunnit bli iallafall. På nyår blir det jobb ( alltså upp super tidigt ) och sedan är vi
bortbjudna på födelsedags fest. Jag vet inte hur det blir senare på kvällen och beroende på hur man mår och vad man orkar efter jobb och förkylning så får vi se om vi joynar Dennis och Tovis på klubben för deras nyårsfest.
Jag hoppas på det iallafall! Men jag somnar väl innan tolvslaget... Tur att jag fick ledigt söndag iallafall.

Jag måste sola,blek och glåmig som fan då det var månader sen, men tjuvjäkeln lyckades ju sno inte bara mitt busskort och alla andra miljoner kort,
utan också solkortet! Blir till att snåla lite denna månad, jag som måste köpa dator.
Tur att mamma är så underbar att hon lånar ut sin till mig. Dessvärre kunde vi inte använda kanalboxen hon gav oss, vi behöver tydligen en annan operatör nu när vi bor i hus. Men men, så kan det gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0