Kelsjuk

Söndags kelig! Som en kattjävel men veckodags anpassat tydligen! Hjälp mig.
Tänk vad bra man har det när man har den man tycker om nära sig egentligen...
Att vi människor till slut ska ta allt för givet... Efter jobbet vill jag åka och mysa
och kela som aldrig förr, men nej nej, tredje advent får man fira med chipspåsen,
men som sagt, jag har ju alltid El Stino... Men det är inte riktigt samma sak va?
Jag får dra mig hem till mor efter jobbet och umgås med den delen av familjen, hjälpa till att baka dom där jäkla pepparkakorna kanske...

Dagens skithål är iallafall Adam Sjöhäst och hans kärring som kom hem från stan på fyllan
inatt och en annan kunde omöjligt somna om av allt dunsande ute i vardagsrummet.
Vad fan höll karln på med??? Morr. Men ha, det är okej, sålänge dom hade det bra.
Jag är inte bitter...
 
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0