Annandan

Måndagkväll. Intar nudlar med tomat och basilika soppa samtidigt som man smaskar chocklad i mängder. Äckligt mätt. Varför slutar jag inte bara att äta? Jag har rast på jobbet och det här stället är det sista jag vill vara på nu kan jag tala om, helt slut som människa. Vi var ute igår enligt alla fyllons "jultradition" att gå ut på annandan för självklart blev jag övertalad trots att jag vägrade gå någonstans
enda fram till 20:00 på kvällen. Kvällen vart ( trots segt mående )väldigt lyckad och humöret blev bättre med ölen, förutom att plånboken blev snodd men det var det värt för att få se P dansa bugg. Ha, att jag ens fick upp honom på dansgolvet? Men som sagt, ett busskort på nästan 1000 spänn kanske det inte var värt, trots allt. Tur att konto
kortet låg i min ficka! Men lägget är ju också puts väck. Djävla svin.
Ja ja... P är med släkten och spelar spel, ha, mysigt värre. En annan har 5 timmar till att utstå på jobbet.
Känner mig skjuten idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0