Tisdag- APRIL

Min mor fyller femtio om sisådär en månad. Åttonde maj.
Kärringen börjar bli gammal och vad tror man att hon önskar sig?
Inte ett jävla springband iallafall... Men jojomännsan!
Helt absurt, men men, det var bara att kontakta bröderna igår och försöka smida
födelsedagsbarnets önskningar så gott man kunde. Tusse svarade lite vettigare på mitt
sms på vad dom tycker om min ide att vi skulle gå ihop och köpa en träningsmanick till henne, medan Jocke inte
verkade använda lika många hjärnceller utan skrev egentligen bara "Det är bra".
Ha! Hur ska man tolka det på allt jag skrev i meddelandet? Jaja. Det löser sig, det kunde ju varit värre. Han kunde lika gärna skrivit att det är en skit ide. Eller så kunde han vara som farsan, han läser smset,
men vet inte hur man svarar på det. Haha. Jag tycker lite halvt synd om karlarna i mitt släkte.
NÄ,Bra less på att blogga.

Klart slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0