Sol!

Kan man tröttna på fina meddelanden? Vissa slängs iväg via sms andra via små lappar man kan hitta överallt och ingenstans därhemma. Mitt svar är nej. Så Pontus får gärna fortsätta, helst föralltid om det nu skulle vara så.
Idag är det iallafall fredag och vädret är minst sagt ljuvligt! Jag sitter på jobbet och utnyttjar min rast med chockladpudding och facebook. Kan väl bli bättre och det blir det också, så fort jag slutat jobbet halv fyra...
Ut i solen, förbi Täby och sen hem till mamma för att glassa på hennes ballkong.
Massa vin och Tacos står näst på listan för denna ballkongvistelse. 
Får se om Tove och Dennis tittar ut med deras bleka arslen två trappor ner också,
men dit ska jag imorgon. Hoppas vädret håller i sig och blir lika fint som idag!
Denise ville att jag skulle träffa henne i Arninge efter jobbet men det lilla livet har visst fått ont i ryggen
och kunde inte åka. På måndag får vi reda på vad hon väntar på för en liten knodd! Flicka, eller pojke...
Det är frågan! Så ser min helg ut hittills, fast jag inte vet exakt nått om innehållet än, jag antar att man
kan räkna med några människor plus eller minus. Men det är bara spännande.

Måste planera mors jävla födelsedag också.
Ringa ringa ringa. Noll  lust. Men ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0