Länge sen nu

Gud vad fort tiden gått. Det har redan hunnit vara påsk. Blev ett firande hos mamma på Påskafton
och det bästa av allt var att Max var hemma över lovet. Det blev rikligt med påskäggsletning också
må ni tro! Pontus och Loke fick ett varsitt ägg av mig, vilket Pontus naturligtvis tyckte var ytterst pinsamt, men å andra sidan skulle väl inte Loke behöva leta ensam? Ha. Pratade med farsgubben rätt länge i lördags
dessutom och han hade, snäll som han är, satt in tusen välbehövda kronor på mitt konto i Påskpresent.
Jag har bett honom sluta upp med det där men det tycker han tydligen inte att han borde. Tack du underbara far!
Jag längtar till semestern då man har all tid i världen att åka upp till landet och hälsa på...
Både bröderna, brorsbarnen och Eilert och Tina. Men men. Nu är påskafton över och snart är det sommar på riktigt.

Idag är det tisdag och kvällen bestod av en riktig jävla Vårstädning.
Fortsättning efter jobbet imorgon, Ahh.

Kommentarer
Postat av: Marta

Puss på dig satkärring! ;-) Ses den 7:e då, har hört rycktas om partaj...

2011-04-27 @ 14:49:36
Postat av: Anonym

Haha, partaj blir det! ;)

2011-04-30 @ 13:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0