IKEA NÅN?

Lördag dag och jag spenderar den på jobbet. Slutar om ett par timmar sen blir det småfirande av Valborg ( Vem som nu egentligen fortfarande firar det? ) då man börjar klockan 16 imorgon istället för 14.
Nu börjar mammas födelsedag äntligen ordna upp sig, såsom med maten osv, bara min present som är ute på hal is. Är i stort behov av att komma till IKEA och jag har inte mycket tid kvar på mig!
Martina och Tusse med lilla Juni ska komma också, härligt!
Elin tycker tydligen att det är viktigare att Jocke är barnvakt så att hon kan gå på en polares kalas några timmar än att Jocke hälsar på mamma på hennes 50-års dag. Har noll förståelse för hur nonchalant man kan vara genom att bara tycka så, eller hur man ens kan tänka så! Men ja ja, somliga verkar inte tänka längre än vad näsan räcker. Själv skulle jag aldrig agera så om det handlade om Pontus och hans mamma. Fallet är väl ändå ganska så självklart!? Hoppas på att Jocke kommer på lördag genom ett mirakel ändå.

Dags att sluta nu. två timmar kvar on the work sen är det hemgång som gäller!

Kommentarer
Postat av: elin nilsson

Kul att du skriver sådant om mig när inget av det du skriver e sant. ta reda på fakta först som sagt. Skulle aldrig någonsin ta ifrån han rätten till en sådan dag. vet att jag tagit upp detta en gång redan men blir ledsen när man läser sådant =(

2011-05-20 @ 20:13:07
URL: http://elinsnewlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0