April april!

För tre år sen skrämde jag slag på tre av mina näsrmaste vänner ( två av dom är kvar ).
Och herrejävlar vilket rabalder det blev! Vilket inte alls var meningen.
Speciellt stackars Tove och Fian måste ha gått i taket för dom tokringe mig i säkert tjugo minuter i sträck!
Som om jag våga svara. En annan ville ju messa att allt var ett skämt lite fint... Men det fick man ju vänta med
på grund av alla samtal. Meningen var ju att jag skulle berätta att jag skämtade på en gång, inte tjugo minuter senare.
Så vad jag och Adam låg och garvade åt slutadre inte alls så roligt, iallafall inte för dom drabbade.
Fy vad dom blev arga på mig. Förlåt åter igen! Det var aldrig min mening att göra er upprörda! Iallafall inte så länge...
Så därför, jag skiter i aprilskämten i år och spar dom till nästa april istället...
Ikväll bär det av hem till Dennis och Tove. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0