Utgifter

Finns inge värre än dryga utgifter. Dessutom har datorn gått sönder och jag ska få en ny imorgon som
tydligen är bättre, men va fan. Den fanns tydligen inte i rosa. Ha, och ja, jag frågade om det. Pinsam som man är.
Men vem har sagt att jag har växt upp? Det har jag uppenbarligen inte gjort på alla plan iallafall.
Sicken tur jag har. Å andra sidan tyder det på att jag kanske har någon feminin hjärncell i bakhuvudet
ändå. Härligt. Nu är jag fruktansvärt trött. Blev inte mycket sömn inatt och nu är man på jobbet igen.
Loke, min älskling, vad du är fin. Mor min var på bio och såg en film från sju år igår medan jag och två av mina
närmaste rikspuckon var med som sällskap. Konstigt att hon tyckte filmen var lite barnslig... Ja herregud.
Men som sagt, Loke, du är det finaste vi har!
För att inte glömma min älsta broder som måste fått fnatt eller "en akut känslomässig blackout", haha.
Jag fick ett sms med texten: Jag älskar dig syster.
Chockerande. Det gör han nog garanterat men att han ens kan smsa, och älskar inte han bara traktordäck?
Haha. Skämt å sido. Men det gjorde min dag! Tack kära bröder för att ni finns.

Utan er hade jag inte varit mycket till syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0