Invalid

Jaha, då ligger man hemma sjukskriven som en invalid. Bröt tån i lördags så jag vet inte om helgen
vart lyckad eller inte. mycket stoj och stimm vart det iallafall.
Hösten är verkligen på väg nu, känns i varenda åder, både härligt och ledsamt.
På lördag ska jag äntligen få träffa mina fina knoddar! Alice och Juni ska komma på besök,
med föräldrar, till mor min. Va en tag sen jag såg dom nu. Som jag har längtat!
Hoppas Martina och Tusse vill komma med Juni också, mitt lilla självporträtt!
Juni är så lik mig när jag var i hennes ålder. Spöklikt,hur det kan bli med gener..
Får bara hoppas på att man kan gå någorlunda på foten tills dess.

Ja herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0