Utkast: Okt. 28, 2010

Jaha då var det torsdagkväll och man sitter och är bakfull på jobbet.
Mår inte nå vidare dåligt men ack så trött man är!
Helgen som var blev väldigt lyckad, inte minst för att man fick
spendera den med min underbara bror och Juni <3 Hmm, eller
förlåt... prinsessan. Dagarna verkligen bara rusar iväg nu, och snart
är det julafton igen. Igår fick jag skjuss hem av Hasse, den tomten
ser man inte alls särskilt ofta nu efter att han gått och blitt nykterist..., men
man blir alltid lika glad över att se honom och hans byracka!
Hemma har det varit kaos dom två senaste dagarna, dock inte idag tack och lov!
Min inneboende har haft en tuff vecka och jag tycker verkligen synd om honom.
Hur löser man problem som verkar förbli olösta föralltid?
En sak är säker iallafall. Alkohol löser det inte åt en.
Men det är lätt att trilla dit.., om man redan har smaken på tungan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0