Monday

Måndag igen då. Känns helt okej faktiskt. Förutom att vädret är skit.
Det börjar verkligen bli riktigt rått och kallt ute nu...
Om cirka en månad blir man dessutom ett år äldre. Kan det bli mer deprimerande?
Tur att bror min ringde och gjorde allt lite lättare. Ska dit på lördag när hans tant ska
på kryssning. Det var så länge sen jag fick ha honom helt för mig själv!
Snacka skit och gulla med Juni, fasters ögonsten. Fast Martina kunde gott stannat hemma
med tycker jag :P Den tokpannan.
Snart flyttar min älskade Nisan med, ljuset i det hela är att tänka på den kommande sommaren när vi kan bada
och mysa i hennes lilla stuga <3
På onsdag blir det att ta med lillebror till simhallen. Jag hoppas verkligen att hans värden tillåter det.
Ha, inte för att man vill visa sig i baddräkt men det är ju sjukt kul att plaska runt likt en säl och
dränka folk. En liten nackdel är dessutom att kontokortet är puts väck. Tar väl en vecka att få ett
nytt. Kanske lika bra. Sparkapital är ju knappast nått en Ellinor Galerius har så gott om.

Kommentarer
Postat av: Skogens guld

Hej hjärtat! Sjörövarfabbe ska ut å göra haven osäkra i helgen :-) Så du får nöja dig med sällskapet i urskogen... Måste bara citera "mini ellinor" Junie -Pappa drick inte så många öl så att du somnar i bilen. hehe ta hand om mitt patrask, medans jag kränker karlar på löpande band på böljan den blå! mohahahaha... Puss

2010-10-19 @ 01:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0