Lördag

Då är man på jobbet, trots noll sömn inatt. Jobbade sent igår sen blev det film med Nisan <3,
som dessvärre inte orka kolla klart och gick in och la sig utan att ha sett klart filmens slut.
Nu för tiden delar vi rum, då Pontus flyttat in som min nya "hyresgäst" och har Denises gamla rum.
Kvällen började smidigt till midnatt, då Pontus kommer in, packad som en vodkaflaska och frågade om saker han redan vet, men promillehalten svek honom. Den stackarn. Ont i örat hade han också av någon anledning så jag tvingades att sova brevid honom som en liten unge tills han till slut somna in i sin fylledvala, vilket innebar kolosalt med  högljudda grisliknande snarkningar. Så då var klockan alltså över ett... Smög in till mig igen.
Fylleslagsmål och oväsen utanför fönstret till klockan äntligen blev tre och jag kunde somna in...
Till härliga mardrömmar som innehöll både varulvar och getingattacker.
Varför drömmer jag så mycket om varulvar???
Måste ha något med det manliga könet att göra. Ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0