Ensam

Ett glas vin, popcorn och en bra film. Vilken skön lördag. Inget supande eller härjande.
Det bästa av allt är att jag har lägenheten helt för mig själv just nu!
Dagen började med en baksmälla och fortsatte med ett besök av Adam och hans fina son Dexter.
Ett besök på ica, makaroner med allroundkrydda och mycket stoj senare sitter man här igen.
Dexter får mig alltid att tänka på mina brorsbarn. Jag saknar dom verkligen.
Det skulle vara härligt att få vara en "riktig" faster för dom och kunna ge dom mer av min tid.
Men avståndet gör väl sitt. Jag måste skaffa körkort..
Gud vad jag blir less på alla måsten ibland.
Loke är hemma igen efter en fyra dagars långt vistelse på sjukhuset.
Han har fått cellgifter igen. Min fina kille. Jag hoppas att allt elända får ett slut snart
och han åtminstone får vara ifred från cancern och börja bearbeta sin pappas bortgång.
Det gör ont i hjärtat bara jag tänker på det.

Micke, Jag saknar dig och jag älskade dig
See you on the other side <3

Kommentarer
Postat av: elin

Ja du borde skaffa körkort nu dina brorsbarn skulle nog tycka det var jättekul. men sen kan man ju faktiskt komma ut en helg och hälsa på och bara ha det lugnt och skönt. kan ju lämna festandet hemma för en helg =)

2010-10-11 @ 14:53:29
URL: http://elinsnewlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0