MÅNDAG

Så var födelsedagen över. Lyckat blev det, tack för alla presenterna, och ett speciellt tack till Caroline för dansen som slutade i blomkrukan... Eller var det mor min??? Allt känns så lätt och harmoniskt nu för tiden!
Det har antagligen med att göra att jag rensat bort de människor som bara tagit en massa ork och energi från
mig. Eller rättare sagt, jag har inte insett hur mycket energi jag har lagt ner på skiten förns nu när jag slipper det.
Känns nästan som att vänskapen ändå var värd att offra för att få må bra igen.
Så har jag aldrig känt tidigare... Så jag måste varit väldigt väldigt less. Minnen finns ju ändå alltid kvar, om man
känner för att bli sentimental någon gång ibland...
Hursomhelst. Farsgubben fyller femtio på Julafton ( stackars farmor som fick hela sin julafton förstörd vintern 1960 ), och jag har inte en blekaste aning om vad jag ska ge honom! Vill att det ska vara något speciellt.
Får ringa bröderna och se om dom tänkt ut något bra, men antagligen har dom inte heller lyckats särskilt bra.
Allt pappsen vill ha köper han ju oftast själv. Känns som att "snälla barn" går bort ganska ordentligt
nu när man fyllt tjugotvå. min yngre bror ville ge honom en get, jag tror att det går bort ganska hårt det med..
Jaha, då är rasten slut då. Blir att jobba på till sent ikväll och sen lunka hem i snön.
Pontus har sagt att han inte tolererar en plastgran ( som jag så gärna ville köpa ),
därför ligger ansvaret på honom att hugga en "riktig gran". Jag hoppas att det sker första december!
Finns inge mysigare än att gå upp på natten och se julgranen lysa!
Det är kärlek det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0