Jag är så lycklig, jag är så lycklig...

Jaha, då fyller man 22 om några få dagar då. Lördag, närmare bestämt.
Eftersom det går vinterkräksjukan på hela jobbet antar jag att jag kan
glömma att få beviljad min ledighet i helgen. Det skulle förstöra allt!
Vill fira födelsedagen med tjejerna och bara få vara. 22 blir man ju tydligen bara en gång.
Lillebrorsan avslöjade dessutom precis att jag ska få nytt köksbord och stolar
av pappsen, vilket jag fick svära vid min grav på att inte avslöja att han sagt
någonting om! Haha... Pappa är helt enkelt bäst! Ville är en riktig skvallertacka!
Men klart man blev glad av nyheten, ser förjävligt ut i köket utan bord.

Dessutom tjatade man till sig världens mest efterlängtade sex igårkväll!
Guld värt, haha. Det har sett dåligt ut på den fronten ett par månader nu så
det här får jag väl leva på hela långa veckan ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0