Åhh

Du skrev "Jag kräver mycket, jag ger mycket".
Om dessa ord inte handlar om enbart snällhet så måste det vara ett skämt.
Eller så är hela du en enda stor pajas.
Du vet precis vad som gick fel och du vet precis att alla dina lögner är oförglömliga
i mina ögon. Så sviken som jag blev då och hela du var bara en enda stor lögn.
Att vara ärlig var tydligen något som du inte satte stort värde på, till skillnad från mig.
Så mycket skit jag fått ta av dig på grund av att jag varit ärlig och sagt vad jag känner,
och så har du mage att bara ge mig falskhet tillbaka? Det är en konst att vara ärlig, jag vet.
Man sårar människor man tycker om men man kan inte heller dra lögner om sånt man inte känner
för människor man påstår sig älska??!...
och det jag en gång kände är borta för länge sen som du redan vet.
Det beror på dig, inte på mig. Passar det inte att ha mig som
vän, åter igen, kan jag inget göra. Mina känslor för dig slockna för länge sen och det
vet du om. Jag kan inte hjälpa vad jag känner, jag vet barar vart jag står.
Ta reda på det du med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0