Dagen innnan det nya året

Just nu känns allt så himla bra!!! Har en känsla i kroppen av att allting kommer att ordna sig.
Stort tack till Nathalie som hittade min plånbok med alla kort och med tusen kronor i!
Eller hitta och hitta... Jag hade tydligen gett den till henne hemma hos mamma efter alldeles för
många lakritsshots. Så hela dagen igår spenderade jag med att beklaga mig. Självklart.
Pontus va snäll och hjälpte mig att leta, vi gick runt halva Norrgårdsvägen men icke då. Så jag spärrade
kortet för att nu vänta på att jag ska få ett nytt. Det får bli till att nalla på dom femtusen
som jag fick av mamma och pappa för att köpa en teve. Men jag har lovat mig själv att
lägga tillbaks varenda öre. Jag har faktiskt världens underbaraste föräldrar, och pappa kom med bordet
igår också. Det blev jätte bra. Äntligen börjar det likna lite av ett hem på Norrgårdsvägen 85.
Denise kom över igår och det var jätte kul! Vi har inte hunnit umgås så mycker mer än på jobbet.
Den kvinnan har tagit på sig alldeles för många arbetspass. Hon ska till och med jobba på nyår.
Det ska jag med men bara på dagen. Kommer att sakna mitt fina hjärta på tolvslaget.
Men jag får vara med min karl istället, så det blir nog bra iallafall.
Först blir det middag klockan åtta hemma hon mamma, där det bjuds på stek, sen vidare hem till Daniel
på partaj. Hoppas man håller sig vaken till tolv. Ha.

Gott nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0