Idag är en bättre dag!

Goddag. Idag är en bättre dag än igår, kanske för att man vaknade av en massa pussar. Mysigt!
Sitter på jobbt och käkar pannbiff. Efter jobbet ska jag bege mig till min sjuka mor för att pyssla
om henne lite. Jag måste dessutom ner till centrum med hennes kort för att ta ut pengar till plattteven jag ska få
av henne i julklapp. Det får bli en "42 tummare" av något slag.
Jag tänkte be pappa hjälpa mig leta efter en bra teve imorgon när han ändå ska komma med mitt nya köksbord
och alla stolarna. Vilka underbart snälla föräldrar jag har!
Där var kompensationen för att mina ungar inte fick ärva legot först! Haha.
Funderar över nyår, det enda som är spikat hittills som jag vet är att mamma bjuder på stek.
Hoppas hon är frisk då! Stackarn! Adam skrev något om hjärnblödning på facebook, kan inte låta bli att oroa mig
men jag får tydligen inte bry mig om honom eller älska honom längre om vi i princip inte gifter oss så jag kanske inte ska bry mig om det ändå. Men det är svårt att bara stänga av sådär...

Får dra med Lokis ut i pulkan till centrum sen, så han får komma ut lite, det lilla livet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0