Fredagkväll

Det är inte så farligt att jobba en fredagkväll ändå. Dessutom får jag skjuss hem så jag är förhoppningsvis
hemma till tio istället för elva. Har övertalat Peter att Nisan ska få åka med så jag hinner ta mig en titt på hennes lilla stuga som jag inte sett än! Ska bli skoj. Igårkväll blev det en sen varmdusch efter jobbet och jag la mig i sängen runt halv ett tiden. Allting var harmoniskt så in i helvete tills nyckeln i låset vreds om och Pontus
staplar in från sin julfest med jobbet... Fy fan vad karln lukta sprit! Helt fantastiskt åt det!
Men iallafall. Funderar på om man kommer att orka göra nått ikväll när man kommer hem så sent eller
om jag ska spara mitt wine till morgondagen då Tove kommer på besök <3
( Det låter finare än vad det kommer att bli ).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0